Share this blog


Mutiara Kata



Rabu, Ogos 02, 2023

Shahril83 Legacy : 23 Years


Alhamdulilah ,pada hari ini selesai semua proses Shahril83.cjb.net yang hilang,semuanya di kemaskini balik,mana yang terkongsi di kongsikan semula,manakala yang tak sepatutnya ada.Sememangnya shahril buang terus.

Adakalanya dalam memelihara info lama yang masih ada kesinambungan shahril akan teruskan,akan tetapi apabila untuk meneruskan telah tiada,maka biarlah ianya hilang dalam sejarah.

Baru-baru ini,dalam shahril finalize update Shahril83 Legacy shahril terjumpa "harta-info",haha coretan nuklilan yang lama telah hilang,siapa sangka tersorok dalam fail ZIP yg shahril simpan dalam cloud Yahoo! Briefcase suatu ketika dahulu.

Templates laman web shahril pada tahun 2009
 
Laman web shahril83.cjb net mmg domain dah tak wujud,cumanya shahril namakan Shahril83 Legacy website,sebagai laman web yang shahril pernah bangunkan ketika dahulu dgn pelbagai maklumat dan info di masa-masa internet meletup di era tahun 2000.

Zaman di mana MySpace,Real Audio Player (RM),Flash Website,PhP Script,Online Gaming dan Core CPU di perkenalkan.

Pada mulanya shahril upload di laman web http://myparadoxtech.com/shahril kemudian shahril berubah fikiran terus register semula laman web paradoxtech yang laman di http://paradoxtech.byethost18.com dan kini laman web Shahril83 Legacy di berikan sedikit nafas baru dengan tempate yg baru,info yang lama di kitar semula mengikut relevan kegunaan pada ketika ini.

Mukadimah di Laman Shahril83 Legacy,sama seperti dahulu.Cuma ianya telah di betulkan semua mengikut susunan garis masa sejarah sepanjang shahril belajar membangunkan laman web dan pelbagai benda yang telah shahril capai dalam industri IT.

Oh ya shahril dah tukar terus web-template Shahril83 Legacy sama seperti di Blogspot ini.Shahril83 Legacy tak memerlukan laman web separti dahulu,cukup sekadar ada pautan daripada laman web blog Shahril83.

Mungkin akan ada yang berkata ,ala ianya hanyalah sebuah laman web sahaja.

Tapi dengan sebuah laman web itulah komited dan komitmen seseorang boleh dinilai.

Sebuah kepuasan yang tidak ternilai.

Kill two birds with one stone. Shahril83 Legacy

Semoga Blogspot ini kekal lama. 

Coretan lama semasa shahril berusia 22 tahun




Your Impression

0 ulasan:

Catat Ulasan